Вівторок, 27.06.2017

Меню медіаосвіти
Наші партнери
Академія української преси
Телекритика
Інтерньюз Україна
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів 0
Сьогодні сайт відвідали
Впровадження медіаосвіти в навчально-виховний процес
(Пілотний експериментальний заклад Всеукраїнського рівня)


Урок медіакультури

Враховуючи глобальне значення сучасних інформаційних технологій, їх роль у суспільстві, ми повинні розуміти й значні небезпеки та ризики, що несуть в собі засоби мас-медіа на молоде покоління. Повальне захоплення соціальними мережами, безконтрольне споживання медіа-продукції, насичене медіа-технологіями психологічного впливу, з культивуванням споживацтва, насильства, порнографії призводить до нівелювання загальнолюдських цінностей та морально-етичних норм молодого покоління.
В зв’язку з цим, поряд з широким запровадженням ІКТ-технологій в освітній процес й суспільне життя, назріла необхідність розпочати широку просвітницьку програму з формування медіа-освіти громадян загалом та учнів зокрема. Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України запровадило Всеукраїнський експеримент за темою: «Науково-методичні засади впровадження вітчизняної моделі медіа-освіти в навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів», одним з основних складових якого є вивчення в десятих класах загальноосвітніх навчальних закладів нового навчального курсу «Медіакультура». Лобойківська школа стала одним із дев’яти закладів Дніпропетровщини та єдиною сільською школою, яка отримала статус учасника експерименту всеукраїнського рівня. Серед основних завдань експериментального дослідження є:

 - вироблення медіа-імунітету, як спроможності протистояти агресивному медіасередовищу і збереженню відчуття психологічного благополуччя при споживанні медіа-продукції,

 - рефлексію і критичне мислення, як психологічні механізми, які забезпечують свідоме споживання медіа-продукції на основі ефективного орієнтування в медіа-просторі та осмислення власних медіа потреб;

 - здатності до медіа-творчості для компетентного і здорового особистісного самовираження, реалізації життєвих завдань, покращення якості міжособової комунікації і приязності соціального середовища та ін..

 Створена та затверджена п’ятирічна програма та план участі в основних етапах експерименту, проведене навчання педагогів, розпочата робота по створенню кабінету медіа-освіти, на базі якого проводитимуться навчання не лише учнів, а й педагогів і батьків.

Нормативні матеріали впровадження медіаосвіти в навчально-виховний процес

Наказ Міністерства освіти та науки України про проведення експерименту з впровадження медіаосвіти

Концепція впровадження медіаосвіти в Україні

Програма експерименту з впровадження медіаосвіти в навчальних закладах України

Календарний план експерименту з впровадження медіаосвіти

Список навчальних закладів України, що приймають участь у всеукраїнському експерименті з медіаосвіти


Шкільна документація

Концепція впровадження медіаосвіти в Лобойківській ЗОШ

Програма впровадження моделі медіаосвіти на 2012-2016 рр

Звіт роботи закладу на І етапі експериментальної роботи (2011-2012 рр)

Звіт роботи закладу на ІІ етапі (2012-2013 рр)






Медіаосвіта© 2017
>td width=