Середа, 18.07.2018

Меню сайту
Київський час
Календар свят
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Патріотичне виховання
Увага всім
Міні-чат
Останні новини

РЕКОМЕНДАЦІЇ ПО РОБОТІ З ДІТЬМИ «ГРУПИ РИЗИКУ»

  1.  Сприяти формуванню в дітей і підлітків «здорових» моделей життя, що надають можливості для реалізації особистісного потенціалу.
  2.   Залучити до виховного процесу школи представників громадськості. 3.  Сприяти підвищенню психолого-педагогічної компетентності дорослих.

4.  Протистояти залученню підлітків до злочинної діяльності.

5.  Постійно слідкувати за відхиленнями в поведінці дітей і підлітків та їх причин, з’ясовуючи фактори ризику.

6.  Створення позитивної мотивації на успіх.

7.  Корекція негативних форм поведінки.

8.  Формування адекватних форм поведінки.

9.  Розвиток самовідповідальності.

  • своєчасну психолого-педагогічну підтримку дитині, яка опинилася в складній життєвій ситуації.

Бесіда з «важким» підлітком.

 Під час розмови з підлітком необхідно позбутися повчального тону (а так само всі поточні справи й особисті проблеми) і приділити час і увагу тільки співрозмовнику, при цьому дотримуючись деяких правил:

  • поважати співрозмовника;
  • говорити з ним як з рівним;
  • аргументувати свою точку зору, залишаючи за підлітком право розділяти її або заперечувати;
  • показувати, що він цікавий як людина й співрозмовник;
  • дотримуватись кодексу честі;
  • учитель має право бути некомпетентним у якійсь сфері життя і визнає таке саме право за підлітком;
  • розмовляти тільки про те, про що підліток готовий говорити, «не лізти в душу», надати йому право на мовчання;
  • бути готовим вислухати шокуючи подробиці життя підлітка й підтримати його;
  • делегувати підлітку відповідальність за власну поведінку й ухвалення рішень;
  • дотримуватись права на конфіденційність приватної бесіди;
  • бути толерантним до звичок, способу життя та ідеалів співрозмовника.

Про що розмовляти з «важким» підлітком?

 1.  Навчання – улюблені й не дуже предмети, причини неуспіху, взаємини з учителями, участь у громадській роботі, випадки порушень дисципліни.

2.  Плани на майбутнє, щодо продовження навчання, вибору професії; здатність ураховувати майбутні труднощі й тверезо оцінювати свої можливості.

 3.  Взаємини з однолітками: перевага одного близького друга або компанії приятелів, становище серед товаришів («душа компанії», «переслідуваний», «ізгой», «незалежний одинак» тощо), причини вибору приятелів за певними особистими якостями, за спільністю захоплень тощо.

  • сьогодні й у минулому (під чиїм впливом було зроблено вибір,  які досягнуті результати, чому захоплення забуто та ін.).
  •   Взаємини з батьками, внутрішньо – сімейні стосунки: склад родини (хто названий першим, про кого забув згадати, хто займався його вихованням, найбільш близький член родини, з ким у родині конфліктні взаємини, причина конфлікту). Якщо родина розпалася, необхідно з'ясувати, у якому віці був підліток, коли це сталося, його ставлення до розлучення батьків, чи підтримує контакт із тим з них, хто пішов із родини.
  •   Порушення поведінки в минулому: прогули занять, дрібне хуліганство, паління, уживання алкоголю, знайомство з різними наркотичними засобами, втечі з дому, чи був затриманий або взятий на облік міліцією.

7.  Найскладніші події в минулому й реакція на них. Наявність колись в минулому суїцидних думок. Перенесені захворювання: як вони позначилися на навчанні й на становищі серед однолітків. Наявність сьогодні або в минулому порушень сну, апетиту, самопочуття та настрою.

  • проблеми (спочатку підлітку треба пояснити, що вчителя ці питання цікавлять не самі по собі, а з метою з'ясувати можливе переживання із цього приводу й одержати більш повне уявлення про його характер; необхідно попередити, що всі повідомлювані учнем відомості без його згоди нікому з рідних, знайомих не будуть передані): перша закоханість і пов'язані із цим психічні травми; самооцінка своєї привабливості; початок статевого життя та потайливе побоювання із приводу своєї сексуальної неповноцінності.


 

 

Наша адреса
51830
Дніпропетровська обл.
Петриківський район
с. Лобойківка
вул. Кооперативна, 9
тел. (805634) 2–44–06

loboyschool@gmail.com
Фільм про школу
Шкільна медіаосвіта
Ввійти
Логін:
Пароль:
Освітній портал
dp_isuo_org
Календар новин
«  Липень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Друзі сайту
Наші партнери
Освітній портал Каталог MyList.com.ua
Безкоштовний каталог сайтів Каталог MyList.com.ua
ProfitCentr - рекламное агентство
Новини освіти
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів 0
Сьогодні сайт відвідали
Лобойківська СЗШ© 2018