Вівторок, 25.09.2018

Меню сайту
Київський час
Календар свят
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Патріотичне виховання
Увага всім
Міні-чат
Останні новини

Практичні рекомендації педагогу, що працює з гіперактивною дитиною


Для того щоб допомогти дитині  упоратися із труднощами в навчанні, необхідні: 
1.Зміна оточення: 
•  вивчіть нейропсихологічні особливості дитини зі СДУГ; 
•  роботу з гіперактивною дитиною будуйте індивідуально.  Дитина завжди повинна перебувати перед очима вчителя; 
•  оптимальне місце в класі для гіперактивної дитини – перша парта навпроти стола вчителя або в середньому ряду; 
•  змініть режим уроку із включенням фізкульт хвилинок; 
•  дозвольте гіперактивній дитині через кожні 20 хвилин підводитись і ходити класом; наддайте такій дитині можливість швидко звертатися по допомогу в разі виникнення труднощів;
•  спрямовуйте енергію дитини в корисне русло, пропонуючи вимити дошку, роздати зошити тощо.
2.Створення позитивної мотивації на успіх: 
•  уведіть знакову систему оцінювання; 
•  частіше хваліть дитину; 
•  розклад уроків має бути постійним; 
•  уникайте завищених або занижених вимог до учнязі СДУГ; 
•  уведіть проблемне навчання; використайте на уроці елементи гри й змагання; 
•  давайте завдання, ураховуючи здібності дитини; 
•  великі завдання розбивайте на окремі частини, контролюючи виконання кожної з них; створюйте ситуації, у яких гіперактивна дитина може продемонструвати свої сильні сторони й виконувати роль            експерта у класі з деяких галузей знань; 
•  навчіть дитину компенсувати порушені функції за рахунок збережених; •  ігноруйте негативні вчинки й заохочуйте позитивні; 
•  будуйте навчання на позитивних емоціях; пам’ятаєте: з дитиною необхідно домовитися, а не зламати її! 
3.Корекція негативних форм поведінки: сприяйте припиненню (зникненню.) агресії; навчайте необхідних соціальних норм і навичок спілкування; регулюйте взаємини дитини з однокласниками. 4.Регулювання очікувань: 
•  пояснюйте батькам і оточуючим, що позитивні зміни відбуваються не одразу, а через деякий час; пояснюйте батькам і оточуючим, що поліпшення стану дитини залежить не тільки від спеціального лікування, але й від спокійного й поміркованого ставлення до неї. 
Пам'ятайте: дотик є сильним стимулом для формування поведінки та розвитку навичок навчання. Дотик допомагає поставити так званий «якір») на позитивному досвіді. 
Пам'ятайте: гіперактивність – це не поведінкова проблема,  не результат поганого виховання,  а медичний діагноз,  який можна поставити тільки за результатами спеціальної діагностики. 
Проблему гіперактивності не можливо розв'язати вольовими зусиллями й переконаннями. Дисциплінарні заходи впливу (покарання, зауваження, окрики, нотації тощо) не поліпшать поведінки дитини, а швидше, погіршатьїї.  Ефективні результати корекції синдрому дефіциту уваги та гіперактивності досягаються за оптимального поєднання медикаментозних і не медикаментозних методік до яких належать психологічні й нейропсихологічні коррекційні програми.

 

Наша адреса
51830
Дніпропетровська обл.
Петриківський район
с. Лобойківка
вул. Кооперативна, 9
тел. (805634) 2–44–06

loboyschool@gmail.com
Фільм про школу
Шкільна медіаосвіта
Ввійти
Логін:
Пароль:
Освітній портал
dp_isuo_org
Календар новин
«  Вересень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
Друзі сайту
Наші партнери
Освітній портал Каталог MyList.com.ua
Безкоштовний каталог сайтів Каталог MyList.com.ua
ProfitCentr - рекламное агентство
Новини освіти
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів 0
Сьогодні сайт відвідали
Лобойківська СЗШ© 2018